Outdoor training Haarlem

Outdoor training Haarlem

Wil je kracht en uithoudingsvermogen opbouwen? Vet verbranden? En lekker sporten in de buitenlucht? Meld je dan nu aan voor een GRATIS PROEFLES bootcamp- circuit- of kettlebelltraining mee. Outdoor training Haarlem staat voor deze trainingsvormen in het Schoterbos (Haarlem-Noord) of in pleintjes hier in de buurt. Het zijn effectieve en trainingen in een goede sfeer onder begeleiding van sportieve en enthousiaste trainers.

 

Toffe outdoor training in Haarlem :)

Outdoor training Haarlem staat voor de onderstaande trainingen:

 

Bootcamp Haarlem

“Bootcamp behoort tot de top 10 sporten waarmee je de meeste calorieën verbrandt. De trainingen zijn gericht op afwisseling en plezier. Coördinatie, vetverbranding, conditie, kracht en lenigheid worden getraind aan de hand van oefeningen (in spelvorm) met attributen of eigen lichaamsgewicht. Iedereen kan in principe meetrainen op eigen niveau. Onze focus ligt natuurlijk ook op een goede leskwaliteit en oefeningen die correct worden uitgevoerd. De groep is vaak niet groter dan tien deelnemers, zodat onze trainers jou ook persoonlijk kunnen motiveren, corrigeren en begeleiden.”

Bootcamp wordt aangeboden op maandag- en donderdagavond.

Bekijk hier de uitgebreide pagina over onze bootcamp trainingen en meld je vrijblijvend aan voor een gratis proefles!

 

Outdoor training Haarlem

 


 

Kettlebell training Haarlem

“Het is een Total body-workout. Je traint voornamelijk je heupspieren, bilspieren en hamstrings, maar ook zeker je buikspieren, rugspieren, schouders borstspieren en armspieren.

Voordelen van deze beweging zijn:

  • Je traint veel spiergroepen tegelijk
  • Kracht en uithoudingsvermogen nemen toe
  • Versoepelt gespannen spieren
  • Versterkt ‘zwakke’ spieren
  • Combinatie training van kracht en uithouding zorgt voor vet verbranding
  • Samenwerking tussen verschillende spieren neemt toe
  • Je krijgt meer energie voor jouw dagelijkse activiteiten
  • Verbetert je lichaamshouding (Dit is interessant voor mensen met een kantoorbaan)
  • Een training van 30 minuten per keer geeft bovenstaande resultaten
  • IEDEREEN kan het leren

Bekijk hier de uitgebreide pagina over onze kettlebell trainingen en meld je vrijblijvend aan voor een gratis proefles.

Kettlebell training wordt aangeboden op dinsdagavond door onze RKC gekwalificeerde kettlebelltrainer Duncan Berends.

Outdoor training Haarlem

 


 

 Circuittraining Haarlem

“Circuittraing is een trainingsvorm waarbij verschillende oefeningen in hoog tempo afgewisseld worden. Je voert elke oefening 30 tot 40 seconden uit waarna je 10 a 15 seconden rust krijgt om door te wisselen naar de volgende oefening. Dit gaat minimaal een half uur door, zonder pauze. Een erg leuke en effectieve total body training waarbij je aan het einde echt het gevoel hebt dat je ‘iets’ hebt gedaan.”

Bekijk hier de uitgebreide pagina over onze circuittrainingen en meld je vrijblijvend aan voor een gratis proefles!

Circuittraining wordt aangeboden op dinsdagavond.

 

Outdoor training Haarlem

 


 

Extra informatie

Locatie: Schoterbos en omgeving (Haarlem Noord).

Data: elke maandag-, dinsdag- en donderdagavond.

Keertje proberen? Gratis proefles!
Daarna € 7,50- per losse les.
Rittenkaart 10 lessen voor € 65,00 (12 weken geldig).
Abonnement Brons voor € 20,- per maand (6 maanden geldig, 1x per week).
Abonnement Zilver voor € 32,- per maand (6 maanden geldig, 2x per week).
Abonnement Goud voor € 39,- per maand (6 maanden geldig, onbeperkt).

 


 

Het rooster

Powered by Fitmanager

 


 

 

Geloof in jezelf! Meld je hieronder vrijblijvend aan voor een GRATIS PROEFLES! 

 Maandag Dinsdag Donderdag

 Bootcamp Kettlebell training Circuittraining


Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op

 


 

 

Wil je nog meer van ons zien, check Bootcamp Haarlem dan op: Facebook en Twitter

Door deelneming aan Bootcamp Haarlem ga je akkoord met de algemene voorwaarden van Bootcamp Haarlem.


PS: Dit mis je als je niet komt bootcampen ;)

  • Wekelijks een gezellige groep
  • Leuke uitdagende trainingen
  • Fitter worden en energie krijgen
  • Nieuwe doelen behalen bv. afvallen

Heb je hier geen zin in? Blijf dan vooral op de bank zitten en houdt ongeveer 600 calorieën, per gemiste training, bij je.